In vier stappen uw huis verkopen
Hoe werkt het?
1. Account aanmaken
Voor het in opdracht tot verkoop geven van uw woning en het invoeren en beheren van uw gegevens heeft u een account nodig.
Een account kunt u eenvoudig aanmaken door u te registreren op Hoomly.
2. Opname van uw woning
Er wordt een afspraak ingepland om uw woning op te nemen en in te meten.
Tijdens de woningopname wordt zoveel mogelijk informatie over uw woning ingewonnen zoals het soort woning, het woonoppervlak, de indeling, bouwkundige kwaliteit, eigendoms en kadastrale informatie. Uw woning wordt ingemeten volgens NEN2580. Op basis hiervan wordt een plattegrond gemaakt.
3. Bezichtigingen
Aanvragen voor bezichtigingen die bij ons binnenkomen, per telefoon of per mail, sturen wij direct aan u door. U kunt de bezichtiging dan zelf afspreken en inplannen op het tijdstip dat u het best schikt.
Een bezichtiging kunt u heel goed zelf doen. U kent uw eigen woning en buurt immers het beste. Daarnaast bent u voor een bezichtiging niet aan kantoortijden gebonden en kunt u uitgebreid de tijd nemen om kopers rond te leiden. Omdat kopers informatie graag uit de eerste hand ontvangen, wordt een persoonlijke rondleiding zeer op prijs gesteld!
4. Koopakte en de notaris
U heeft overeenstemming bereikt met een koper? Dan moet er een koopakte opgemaakt worden om alles wat afgesproken is vast te leggen.
U kunt zelf een koopakte maken of een koopakte op laten maken door Hoomly makelaardij. Wij geven u graag meer informatie over de verschillende opties.