Hoe werkt het?

Stap 1 - Account aanmaken
Om te starten maakt u een account aan. Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op of vraag vrijblijvend een informatiegesprek aan.

Stap 2 - Gegevens aanleveren
Na aanmelding heeft u toegang tot uw account en kunt u aan de slag. In een paar stappen kunt u de gegevens van uw woning aanleveren en de advertentie opstellen. Met vragen kunt u terecht bij onze support desk.

Stap 3 - Advertentie publiceren
Wanneer u de advertentie heeft opgesteld en al het benodigde materiaal is opgeleverd, publiceren we de advertentie op Funda zodat deze zichtbaar wordt voor bezoekers.

Funda
Voordat uw huis op funda wordt geplaatst, worden de door u aangeleverde gegevens door ons gecontroleerd. Ook voegen wij de basisgegevens van uw woning toe zoals de kadastrale aanduiding en het energielabel. Verder wordt het gebruiksoppervlak bepaald en verwerkt in de advertentie. Pas na controle zal de woning door ons aangemeld worden bij funda. Zo zorgen we er samen voor dat de gegevens die online komen kloppen.

Reacties en bezichtigingen
Reacties van potentiële kopers komen binnen in uw mailbox. Bij elke nieuwe reactie ontvangt u bericht van ons. U neemt zelf contact op met geïnteresseerden en plant zelf de afspraken in voor bezichtigingen. Wij bieden altijd ondersteuning waar nodig.

Bieden en onderhandelen
Potentiële kopers kunnen via de website een bod uitbrengen op uw woning. Daarbij worden de belangrijkste voorwaarden opgevraagd zoals het financieringsvoorbehoud, voorbehoud bouwkundige keuring en de gewenste datum van overdracht. Biedingen komen bij ons binnen waarna wij ze aan u voorleggen. Daarna wordt in overleg met u de reactie voorbereid of een onderhandeling gestart.

Koopovereenkomst
Wij hebben voor u een online-dossier geopend "move.nl" en gaan aan de slag met het opstellen van de overeenkomst zodra er een koper gevonden is.