Hoe werkt het?

Stap 1 - Account aanmaken
Om te starten maakt je een account aan. Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op of vraag vrijblijvend een informatiegesprek aan.

Stap 2 - Gegevens aanleveren
Na aanmelding heb je toegang tot je account en kun je aan de slag. In een paar stappen kun je de gegevens van je woning aanleveren en de advertentie opstellen. Met vragen kun je terecht bij onze support desk.

Stap 3 - Advertentie publiceren
Wanneer je de advertentie heeft opgesteld en al het benodigde materiaal is opgeleverd, publiceren we de advertentie op Funda zodat deze zichtbaar wordt voor bezoekers.

Funda
Voordat je huis op funda wordt geplaatst, worden de door jou aangeleverde gegevens door ons gecontroleerd. Ook voegen wij de basisgegevens van je woning toe zoals de kadastrale aanduiding en het energielabel. Verder wordt het gebruiksoppervlak bepaald en verwerkt in de advertentie. Pas na controle zal de woning door ons aangemeld worden bij funda. Zo zorgen we er samen voor dat de gegevens die online komen kloppen.

Reacties en bezichtigingen
Reacties van potentiële kopers komen binnen in je mailbox. Bij elke nieuwe reactie ontvang je bericht van ons. Je neemt zelf contact op met geïnteresseerden en plant zelf de afspraken in voor bezichtigingen. Wij bieden altijd ondersteuning waar nodig.

Bieden en onderhandelen
Potentiële kopers kunnen via de website een bod uitbrengen op je woning. Daarbij worden de belangrijkste voorwaarden opgevraagd zoals het financieringsvoorbehoud, voorbehoud bouwkundige keuring en de gewenste datum van overdracht. Biedingen komen bij ons binnen waarna wij ze aan je voorleggen. Daarna wordt in overleg, de reactie voorbereid of een onderhandeling gestart.

Koopovereenkomst
Wij hebben een dossier geopend en gaan aan de slag met het opstellen van de overeenkomst zodra er een koper gevonden is.